W górę






  • Aktualności
Wspieramy 22 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zapraszamy do licytacji dwóch polskich flag.
2014-01-10

ARCHIWUM AKTUALNOŚCI
 Zapraszamy wszystkich
 do dzielenia się z nami
 informacjami na flagowe  tematy. Napisz do nas...

 · Wyślij zdjęcie
 · Opublikuj artykuł
 · Weź udział w konkursie
 · Zagłosuj w sondzie
 · Działaj - Nie bądź BIERNY!

Społeczna Inicjatywa Roku 2012 - Prezentacja Pogotowia Flagowego

List otwarty Pogotowia Flagowego do Polaków w sprawie Dobrej Flagi

 
Czy flagi w Twoim mieś›cie są… wł‚aś›ciwie eksponowane?
Tak,
dobrze wyglądają… nie mam zastrzeżeń
Nie,
flagi są oplą…tane i jest ich mał‚o
Nie mam zdania,
nie interesuje mnie temat flag

Liczba głosów: 246


NIE dla Jednolitego Patentu Europejskiego

NIE
dla Jednolitego Patentu
Europejskiego


Aktualności

Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg - Nicholas Carr
2013-03-28
Nominacja do nagrody Pulitzera 2011
Nominacja do nagrody literackiej
PEN Center USA 2011
Międzynarodowy bestseller przetłumaczony na ponad dwadzieścia języków
Nicholas Carr - absolwent Harvardu, przez wiele lat pracował na stanowisku redaktora prestiżowego magazynu biznesowego "Harvard Business Review". Obecnie jest jednym z najbardziej znanych publicystów i badaczy sieci. Napisał kilka książek, w tym "Does IT matter?", mówiącej o tym, jak internet wpływa na działanie współczesnych przedsiębiorców, czy "The Big Switch", poruszającej temat przyszłości sieci jako wielkiej chmury danych. Współpracuje między innymi z takimi tytułami, jak "New York Times", "Atlantic", "New Republic", "Wired". Prowadzi swój autorski blog: www.roughtype.com.


Po co myśleć? Przecież masz internet!

Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajemy się myśliwymi i zbieraczami, tym razem w elektronicznym lesie pełnym informacji.

Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi oraz problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku. Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy? Czyżby narzędzie, które powstało po to, by nam służyć, przejęło nad nami władzę?

Nicholas Carr pokazuje, jak nowe media zmieniają nas samych i otaczającą nas rzeczywistość. Wyrasta przy tym na współczesnego Marshalla McLuhana. Jego książka wywołała w USA zażartą dyskusję, w którą zaangażowało się wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr serwuje nam coś więcej niż tylko dogłębną i zaskakującą analizę socjologiczną: jego wywód to przede wszystkim wspaniała intelektualna uczta, pełna nieszablonowych przemyśleń i frapujących anegdot. Bez względu na to, czy jesteś zafascynowany możliwościami globalnej sieci, czy też raczej podejrzewasz, że konsekwencją jej rozwoju będzie zagłada rodzaju ludzkiego, warto dowiedzieć się, jak internet oddziałuje na Twój mózg i jak zmieni to Twoją przyszłość.

Źródło: helion.pl
« powrót